«Mεγαλύτερη διαφάνεια στις ταχύτητες Διαδικτύου (internet)». Αυτό θα προβλέπει ο νέος κανονισμός που θα φέρει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων σε λίγους μήνες.
Ειδικότερα, η ΕΕΤΤ θα υποχρεώνει τους παρόχους να δίνουν αποζημιώσεις ανεξαρτήτως τύπου δικτύου (σταθερό ή κινητό) στους καταναλωτές όταν υπάρχει αστοχία σύνδεσης ή και να επανορθώνουν.
Μερικές από αυτές τις επανορθώσεις μπορεί να είναι μεταξύ άλλων κάποια έκπτωση στον λογαριασμό, να διακόπτεται το συμβόλαιο χωρίς χρέωση, να γίνεται επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου ή συνδυασμός αυτών.
Σε περίπτωση βλάβης γραμμής ή μειωμένης απόδοσης, η αποζημίωση του καταναλωτή θα πρέπει να αφορά τουλάχιστον το διάστημα που υπήρξε το πρόβλημα.
Εάν η διάρκεια μιας προβληματικής σύνδεσης υπερβαίνει τις 30 ημέρες, τότε ο καταναλωτής θα μπορεί να διακόψει τη σύνδεση αζημίως για τον ίδιο (με εξαίρεση τις υποχρεώσεις του για την απόκτηση επιδότησης εξοπλισμού).
Ωστόσο, τις τελικές αποφάσεις θα τις λάβει η ΕΕΤΤ μετά τις 10 Ιουλίου του 2023 μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία διαβούλευσης για τον νέο κανονισμό.
Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως στον νέο κανονισμό ανοικτού δικτύου θα συμπεριληφθούν οι υπηρεσίες μηδενικής χρέωσης (zero rating). Δηλαδή με αυτές τις υπηρεσίες ο πάροχος δεν θα μπορεί να χρεώσει κίνηση δεδομένων!
[ΠΗΓΗ: https://ergoxalkidikis.gr/, από aftodioikisi.gr, 13/6/2023]