Ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας διάλεξε την Ιθάκη για να αναγγείλει το τέλος των μνημονίων και να σηματοδοτήσει το τέλος της «Οδύσσειας» για τον ελληνικό λαό. Μόνο που το πρόβλημα είναι η οικονομία, όχι η επικοινωνία.
Βέβαια ο διχαστικός λόγος που χρησιμοποίησε τονίζοντας το δίλημμα «ή εμείς ή αυτοί» δεν ήταν και ό,τι καλύτερο για τη χώρα, που πρέπει ενωμένη να βαδίσει στην επόμενη μέρα μετά από τα χρόνια της κρίσης που έφεραν τεράστια δεινά στην κοινωνία μας.
Η αλήθεια είναι ότι όλα έγιναν για επικοινωνιακούς λόγους, για τη «μάχη» των εντυπώσεων και για να «γράψει» καλά στην κάμερα της ΕΡΤ ο πρωθυπουργός. Το επιτελείο του Μαξίμου είναι πολύπειρο σε τέτοιες «μάχες», ενώ τα στελέχη από το κατά τα άλλα «μιαρό» ΠΑΣΟΚ ξέρουν το παιχνίδι ειδικά όταν πάμε σε συνθήκες ακραίας πόλωσης. Όπως μάλιστα μας έδειξε με έντονο τρόπο ο Αλέξης Τσίπρας, η πόλωση και η στοχοποίηση ανθρώπων οι οποίοι διεγείρουν –όπως τουλάχιστον νομίζει το επιτελείο του Μαξίμου– τα αντανακλαστικά των αριστερών ψηφοφόρων θα είναι πλέον το καθημερινό «μενού» στην προεκλογική περίοδο, την οποία άνοιξε με το διάγγελμά του ο πρωθυπουργός.
Αναιμική η οικονομία
Και αν για την επικοινωνία τα δίνει όλα τόσο ο πρωθυπουργός όσο και οι στενοί συνεργάτες του, δεν συμβαίνει το ίδιο και με την οικονομία, η οποία αναιμικά προσπαθεί να αναπτυχθεί σε ένα περιβάλλον ιδιαίτερα αφιλόξενο για επενδύσεις. Τα παραδείγματα είναι πολλά και έχουν να κάνουν τόσο με παθογένειες χρόνων της ελληνικής οικονομίας, όσο και με λόγους εντυπώσεων για κάποιες «σατανικές» επενδύσεις για πολλούς οπαδούς αυτής της κυβέρνησης όπως είναι το Ελληνικό ή ο Ελληνικός Χρυσός. Όμως όποιοι και αν είναι οι λόγοι που κάποιες επενδύσεις δεν γίνονται ή γίνονται με ρυθμούς «χελώνας», η ουσία δεν αλλάζει και η εικόνα της ελληνικής οικονομίας δεν είναι αυτή που θα περίμενε κανείς μετά την περιβόητη «έξοδο» από τα μνημόνια. Η εκτόξευση απλά δεν ήρθε και, επειδή πολλοί είναι αυτοί που αντιλαμβάνονται ότι η έξοδος δεν είναι και τόσο καθαρή όταν έχεις υπογράψει δεσμεύσεις για πολλές δεκαετίες και όταν έχεις υπερταμείο επενδύσεων για 99 χρόνια, και η ψυχολογία της αγοράς δεν έχει αλλάξει. Αλλά από επικοινωνία πάμε καλά…
[ΠΗΓΗ: https://politik.gr/, του Θ. Παπαδόπουλου, 25/8/2018]