Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας παρουσίασε τις δράσεις που υλοποιήθηκαν κατά την τριετία 2014-2016 στον τομέα του τουρισμού, αλλά και τον νέο σχεδίασμά της. Όραμα του Απόστολου Τζιτζικώστα είναι να καταστεί η Περιφέρεια ευρέως γνωστή ως τουριστικός προορισμός 365 μέρες τον χρόνο.
«Καταφέραμε να είμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, ο πρώτος στην Ελλάδα τουρισμός αναφερόμενος στον Αύγουστο. Τον Οκτώβρη και Νοέμβρη είχαμε αύξηση τουριστικού ρεύματος κατά 30%, ανοίγουμε την ψαλίδα του χρόνου όχι μόνο στον παραδοσιακό Απρίλιο – Σεπτέμβριο. Τα τελευταία δύο χρόνια έχουμε περισσότερες από 5 εκ. αφίξεις» υποστήριξε ο Περιφερειάρχης. «Σύμφωνα με το ΣΕΤΕ, η ΠΚΜ θα είναι η δεύτερη πιο δυναμικά τουριστική περιοχή για τα επόμενα πέντε χρόνια» συμπλήρωσε κάνοντας λόγο για «επενδύσεις» σε Βαλκάνια, Ρωσία, Τουρκία, Ισραήλ.
«Πήραμε τα καλύτερα χαρακτηριστικά από κάθε περιοχή και δημιουργήσαμε ένα νέο ενιαίο προϊόν. Ο Όλυμπος είναι ένα Brand name της περιοχής μας και θέλουμε να τον κάνουμε παγκοσμίως γνωστό. Ανοίγουμε παράθυρο στην Κίνα, κάνουμε μία στρατηγική συνεργασία με το Baidu, που είναι το αντίστοιχο της Google, όπου θα μεταφράζονται στα κινέζικα τα τοπία της περιοχής μας» ανέφερε από την πλευρά του ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, Αλ. Θάνος.
[ΠΗΓΗ: THESSNEWS, 18/02/2017]