ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ Κ. ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ BRAND “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ”

Το κρίσιμο διακύβευμα των εθνικών εκλογών έφερε στο προσκήνιο ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκος Μητσοτάκης, επισημαίνοντας, από το βήμα του 7ου Export Summit του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας ότι στις 7 Ιουλίου οι Έλληνες θα αποφασίσουν εάν η χώρα θα μπει σε νέες περιπέτειες με άγνωστη κατάληξη ή εάν θα προχωρήσει μπροστά με αλήθεια και ανάπτυξη. “Νέες περιπέτειες ή ισχυρή ανάπτυξη και αυτοδύναμη Ελλάδα. Αυτό είναι το δίλημμα που θα θέσουμε μπροστά στους πολίτες. Είμαι σίγουρος ότι θα επιλέξουν την ισχυρή ανάπτυξη”, ήταν η χαρακτηριστική αποστροφή του.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, από την “καρδιά” της Μακεδονίας, ανέλυσε βήμα προς βήμα τη στρατηγική του για την προσέλκυση επενδύσεων, που θα δώσουν δυναμική ώθηση στη μηχανή της οικονομίας και θα ανοίξουν το δρόμο προς την κανονικότητα και την ανάπτυξη. Εστίασε, δε, στις αιχμές του κυβερνητικού του σχεδίου για την ανάδειξη του brand “Μακεδονία”, το οποίο έχει στόχο όχι μόνο να δηλώνει έναν τόπο με ξεχωριστή ιστορία και πολιτισμό, αλλά και να παράγει υψηλής ποιότητας γεωργικά και βιομηχανικά προϊόντα. Το δίπολο αυτό, άλλωστε, όπως τόνισε ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα αποτελέσει εφαλτήριο για την προώθηση της εξωστρέφειας, με κομβικά σημεία την προσέλκυση τουρισμού και τις εξαγωγές.

-“Οι δρόμοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου”.

Το μεγαλύτερο βάρος της παρέμβασής του ο κ. Μητσοτάκης το έριξε στο σχέδιο της Νέας Δημοκρατίας: “Οι δρόμοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου”. Ένα πρόγραμμα που, όπως ανέφερε, έρχεται να απαντήσει στο “λάθος των Πρεσπών”, στο οποίο η οδός Πειραιώς αντιστάθηκε με κάθε τρόπο. Ένα πρόγραμμα που θα ενσωματώνει τα προϊόντα της Μακεδονίας και της Θράκης με τις φυσικές ομορφιές και τα πολιτιστικά τους μνημεία. Όπως διεμήνυσε ο κ. Μητσοτάκης κεντρική στόχευση είναι το brand “Μακεδονία”:

-Να γίνει πόλος έλξης επενδυτών, επισκεπτών και καταναλωτών.

-Να αποτελέσει κινητήριο μοχλό της εξωστρέφειας ολόκληρης της Βόρειας Ελλάδας.

Στην καρδιά του νέου σχεδίου της “γαλάζιας” παράταξης από πλευράς πολιτισμικών μνημείων βρίσκεται το τρίγωνο Βεργίνα, Πέλλα, Αμφίπολη. “Στη Μακεδονία, μέσα και γύρω από το τρίγωνο αυτό, βρίσκεται ένας τεράστιος διαχρονικός πολιτισμικός πλούτος που δεν αφορά μόνο τον αρχαίο μας πολιτισμό. Αφορά και τους ελληνιστικούς και τους βυζαντινούς χρόνους και τη νεότερη ιστορία μας. Πλούτος που θα αναδειχθεί ολοκληρωμένα στο πλαίσιο του έργου οι “Δρόμοι του Μεγάλου Αλεξάνδρου”, μέσω μιας διεθνούς καμπάνιας που θα φέρει δυναμικά στο παγκόσμιο προσκήνιο την Μακεδονία και την Βόρεια Ελλάδα”, είπε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

-Διεθνείς εκστρατείες.

Για την εφαρμογή του πρωτοποριακού σχεδίου, το οποίο ανακοίνωσε ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, μιλώντας στο Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδας, θα έρθει στο προσκήνιο διεθνής εκστρατεία επικοινωνίας για την ανάδειξη σε ολόκληρο τον κόσμο “της πραγματικής Μακεδονίας, της αληθινής Μακεδονίας, της αυθεντικής Μακεδονίας”. Παράλληλα, θα υπάρχουν δράσεις, όπως εκθέσεις μακεδονικών αρχαιοτήτων στο εξωτερικό, διοργάνωση διεθνών συνεδρίων, ηλεκτρονικές καμπάνιες και αφιερώματα στον Διεθνή Τύπο. “Η προσπάθειά μας δεν είναι απλώς μια επικοινωνιακή πρωτοβουλία, αλλά ένα ολοκληρωμένο αναπτυξιακό σχέδιο με πολλαπλές πτυχές”, τόνισε ο κ. Μητσοτάκης και εξήγγειλε ότι:

-Στον αγροδιατροφικό τομέα θα εφαρμοστεί ένα οριζόντιο επιχειρησιακό πρόγραμμα στήριξης των μικρομεσαίων αγροτικών επιχειρήσεων, με φόρο μόλις 10% σε συνεργατικά σχήματα της αγροδιατροφικής αλυσίδας.

-Στην κτηνοτροφία θα ιδρυθεί “Κέντρο Ανάπτυξης Γενετικών Πόρων” με έδρα του την Ξάνθη, το οποίο θα συνδέεται με το “Αριστοτέλειο” και θα αναπτύσσει νέες εγχώριες φυλές στην αιγο-προβατοτροφία, που θα έχουν καλύτερες αποδόσεις.

-Ζητώ από τους πολίτες να βάλουν την οριστική υπογραφή τους στην αναγέννηση της χώρας.

Ο πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας χαρακτήρισε δύσκολο το δρόμο που θα έχει μπροστά της η “γαλάζια” παράταξη, καθώς αυτός είναι σπαρμένος με πολλές νάρκες που αφήνει πίσω της η απερχόμενη κυβέρνηση. “Στις 7 Ιουλίου ζητώ από τους πολίτες να βάλουν την οριστική υπογραφή τους για την αναγέννηση της χώρας. Χρειάζεται μια ισχυρή εντολή για μια σταθερή κυβέρνηση”, είπε, τοποθέτησε τις εξαγωγές στον κέντρο του οικονομικού προγράμματος της ΝΔ και τόνισε ότι η οδός Πειραιώς (σε αντίθεση με την Κουμουνδούρου) μιλά συγκρατημένα, γιατί σύντομα θα κληθεί να εφαρμόσει όσα προτείνει.

Όσον αφορά στις επενδύσεις, ο κ. Μητσοτάκης στάθηκε:

-Στη μείωση των φόρων, ώστε να υπάρξουν κίνητρα για να επενδυθούν ξένα, αλλά και ελληνικά κεφάλαια στη χώρα.

-Στην απελευθέρωση από τα γρανάζια της γραφειοκρατίας.

-Στο κράτος-αρωγό στην ανάπτυξη.

-Στην αποκατάσταση της ρευστότητας, που θα φέρει και την εμπιστοσύνη.

“Ο απερχόμενος πρωθυπουργός, αντί να απολογηθεί για τη δική του αποτυχία, επιχειρεί να κατασκευάσει έναν ψεύτικο αντίπαλο που υπάρχει μόνο στο δικό του φαντασιακό κόσμο της προπαγάνδας. Επανέλαβε τις ίδιες συμπεριφορές για τις οποίες ο λαός τον καταδίκασε εμφατικά στις εκλογές. Κανείς στη χώρα δεν ακούει τους σπαραγμούς μίας κυβέρνησης που φεύγει. Κανείς δεν ακούει τις υποσχέσεις, χωρίς αντίκρισμα”, είπε ο κ. Μητσοτάκης. “Εμείς στη ΝΔ προκρίνουμε τις εκλογές της ευθύνης, του μυαλού, της αποφασιστικότητας, της συμμετοχής”, πρόσθεσε.

Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μεταξύ άλλων, τόνισε:

-Εκτιμούμε ότι το αναπτυξιακό μας σχέδιο θα αυξήσει το περιφερειακό ΑΕΠ κατά 6-8 δις ευρώ. Και θα δημιουργήσει, σε ετήσια βάση, παραπάνω από 30.000 νέες θέσεις εργασίας.

-Προωθούμε προϊόντα ΠΟΠ και προϊόντα που τυποποιούνται εδώ για τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας στη βάση του brand “Μακεδονία”. Τα μακεδονικά προϊόντα αποκτούν ειδική σήμανση.

-Δίνουμε απάντηση στον κίνδυνο των παράνομων ελληνοποιήσεων ζωικού κεφαλαίου και γαλακτοκομικών προϊόντων, που ήδη πλήττουν την Βόρεια Ελλάδα.  Ειδικά για τις παράνομες ελληνοποιήσεις θέλω από εδώ, από τη Θεσσαλονίκη, να πω κάτι πολύ ξεκάθαρα. Η Ελλάδα έχει σύνορα και θαλάσσια και χερσαία. Και τα σύνορα πρέπει να φυλάσσονται. Όχι μόνο σε σχέση με την παράνομη οικονομική μετανάστευση. Αλλά και σε σχέση με την ανεξέλεγκτη είσοδο ξένων προϊόντων που βαφτίζονται ελληνικά. Για να σταματήσει το γάλα και το κρέας να αλλάζουν εθνικότητα. Για να σταματήσει ο αθέμιτος ανταγωνισμός στους Έλληνες παραγωγούς και η εξαπάτηση των Ελλήνων καταναλωτών.

 

[ΠΗΓΗ: https://www.capital.gr, του Δημήτρη Δελεβέγκου, 13/6/2019]