ΠΡΟ ΤΟΥ ΑΘΩ

xalk1-thumb-large

Δεν τα γράφουμε εμείς, τα γράφει το newsbeast (εδώ), και εξαίρει το έργο του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης της προ του Άθω περιοχής. Ναι, του οργανισμού που οι αντίχρυσοι δεν κοιτάνε το έργο του, αλλά το ποιος είναι υπεύθυνος μάρκετινγκ, γιατί τους ξυνίζει που η κα Πάππα είχε δουλέψει στο παρελθόν για την TVX, ενώ η κα Ιγγλέζη που έχει το ίδιο «αμαρτωλό» παρελθόν, έχει πάρει άφεση αμαρτιών ως νεομάρτυρας του ΣΥΡΙΖΑ, αφού μετέχει σε κάθε διαδήλωση, εκδήλωση, πορεία, συγκέντρωση, οδοιπορικό, διαμαρτυρία, συναυλία, εκπομπή, πάνελ και συζήτηση κατά της επένδυσης χρυσού στην Χαλκιδική….

«Συνέργεια, ενότητα, εθελοντισμός. Αυτό είναι το τρίπτυχο θεμέλιο της επιτυχίας και της αναγνώρισης των προσπαθειών που καταβάλλει εδώ και μια πενταετία ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω, για να ενταχθεί το «τρίτο πόδι» της Χαλκιδικής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη. […] Με στοχευμένες ιδέες και δράσεις προβολής ο Οργανισμός πέτυχε να κάνει παγκοσμίως αναγνωρίσιμο τον «αριστοτελικό περίπατο», που ξεκινά από το Άλσος του Αριστοτέλη και τα Οθωμανικά Σιδηροκαύσια και καταλήγει μέσα από μια καταπληκτική διαδρομή, βουτηγμένη στην ιστορία και την οργιώδη βλάστηση, στη γενέτειρα του φιλόσοφου Αριστοτέλη, τα Στάγειρα.

Αντίστοιχο βεληνεκές απήχησης και αναγνωρισιμότητας έχουν αποκτήσει η γαστρονομία και τα προϊόντα της περιοχής, μέσα από τον ετήσιο θεσμό του «Mount Athos Area Kouzina». Μια δραστηριότητα που ανέδειξε το ειδικό βάρος της μοναδικής ποιότητας και γεύσης των πέντε γαστρονομικών πυλώνων που επηρέασαν την περιοχή αλλά και των ξεχωριστών προϊόντων του τόπου, όπως της ελιάς, του λαδιού, του κρασιού, του μελιού, των τυριών, των ασύγκριτων αλιευμάτων των θαλασσών, κ.λπ.

Παράλληλα, ο Οργανισμός απευθύνθηκε στην εγχώρια και διεθνή αγορά μέσα από ελκυστικά προγράμματα τουρισμού που εκπόνησε, παρέχοντας κίνητρα σε ηλικίες άνω των 50 ετών, σε ομογενείς με νόστο για την πατρίδα και σε υποψήφιους νεόνυμφους που επιθυμούν η πρώτη από τις όμορφες στιγμές του έγγαμου βίου τους να καταστεί μια ευτυχής ανάμνηση από κάθε άποψη. […].

Κεντρικό πρόσωπο της όλης επιτυχημένης προσπάθειας είναι η διευθύντρια Μάρκετινγκ του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης Προ του Άθω, κ. Μαρία Πάππα. Με καταγωγή από την περιοχή και βαθιά γνώση και αγάπη για την ανάπτυξη του τόπου της, έχει καταφέρει τα δυο χρόνια να «διδάξει» σε δεκάδες δημοσιογράφους, τουριστικούς πράκτορες και επισκέπτες από την Ελλάδα και ολόκληρο τον κόσμο, την ιστορία της περιοχής και να συστήσει ουσιαστικά άλλον έναν σπουδαίο ελληνικό προορισμό στο ευρύ κοινό. Με μεθοδικότητα, αποτελεσματικότητα και σύγχρονες πρακτικές η κ. Πάππα, καταφέρνει να δημιουργεί συνεχώς νέους πρεσβευτές στην «προ του Άθω περιοχή», η οποία μέχρι πρόσφατα αποτελούσε το κρυφό, σχεδόν ανεξερεύνητο κομμάτι της Χαλκιδικής. Εντυπωσιακό είναι το ετήσιο πρόγραμμα marketing που εκπονεί, με ταξίδια στο εξωτερικό, συμμετοχή στις μεγαλύτερες εκθέσεις, προσκλήσεις δημοσιογράφων, tour operators και ειδικών καλεσμένων. Να σημειωθεί ότι το φεστιβάλ «Mount Athos Area Kouzina» συγκαταλέγεται ήδη στα μεγαλύτερα και πλέον ολοκληρωμένα γαστρονομικά φεστιβάλ της Ελλάδας».

Χρειάζεται να σχολιάσουμε κάτι;